Typ

Tagit det lugnt är väl bas ordet för vad jag gjort undertiden jag inte skrivit här på flera dagar. Fem dagar rättare sagt. Tänkt på PA, vänner jag vill träffa, skolsaker jag vill börja med och få färdigt, betyg, prov och ja, allt sånt som tar mycket tid och plats nu.

Tänk att jag går sista terminen i skolan. Att om ett halvår går jag inte mer i skolan. Känns både läskigt och skönt. Vet inte riktigt vad jag vill hitta på, men det kommer :). Just nu borde jag fokusera så mycket som möjligt på skolan, och det tycker jag att jag gör också. Kanske lite för mycket. Hela tiden är det tankar som, har jag pluggat tillräckligt, vart blir nästa APU plats, hinner vi bli klara med PA't osv. Hela tiden tankar som oroar mig.

Well, just nu sitter jag vid datorn för att börja plugga (sista dagen) inanna vi har religonsprov på kristendommen. Kan ju helt ärligt säga att jag hellre gjort något annat och det är väl därför jag sitter här just nu. Jag är inte ett dugg intresserad av kristendom what so ever, hade jag velat veta vilken stad det är Jesus är född i hade jag vetat det.

Idag börjar min första och sista lektion klockan tre. Wiho! Sedan ska jag och Sara göra stan vääääldigt snabbt för att sedan åka hem till henne, äta och sedan åka och träna, äntligen. Kunde knappt få på mig mina vita jeans när vi var ute förra helgen ... Då är det kaos. Fast jag orkar inte heller göra något åt att jag kommit in i en dålig rytm. Fy vad mycket onyttigheter jag ätit under julen, och det är ganska svårt att vänja bort.. Idag åt jag iallafall två knäckebröd, det är väl lite bättre än det jag åt innan. Och ja, hela detta nya året har varit vegetariskt. Hade en vegetarisk jul och nyår också, vilket känns mycket bra! Minns inte senast jag åt kött, och det är nog det bästa!

Igår var vi på mobilia, jag och min familj samt älskling. Hittade två böcker jag blev sugna på... Dock har jag redan glömt bort handlingen. :) Men det var i den stilen som jag tycker om. Tror det varit bra med en bok just nu, att ha något att komma till för att komma bort. Klyddigt, men så är det.

Nej det känns som om jag bara sitter här och matar för att komma undan religonen, men nej, kristendommen, here i come.......
Smack !

Kommentarer
Postat av: maaalin

måste säga att du använder Well ganska många gånger i din blogg :) hihihi

2009-01-15 @ 17:18:29
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0