Todaaay..

Hade jag tänkt vara flitig! Igårkväll när Jonas cyklat hem så gjorde jag min del i PoF! :). Så jag tänkte fortsätta i samma anda nu på morgnen. Tänkte alltså fixa tid hos UM, samt fixa lite med min dator. Det blev inget av det. Har suttit här och försökt ringa i tre kvart till UM, men de har mycket att göra.. SUCK! Och datorn skulle jag inte fixa med ensam tyckte pappa. Av ren tristess har jag nu blivit medlem på facebook. Haha! 

Nej, det börjar kännas i magen och det är nog dax för en vetebulle! Kan iallafall berätta att jag nu, (på riktigt) "bara" gått upp ett kilo. Då jag vägde mig imorse med tom mage. Känns skönt, men ändå. Hoppas på träning ikväll med Sara och hämtning av älskling och Henke. Nej, ska väl fortsätta ringa och ta en bulle..
Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0