Tjolla-hopp-fale-ralan-lee-ee-eej!

Alltså snitsigt, denna "snapsvisa" förekommer hemma hos oss under vissa "högtider" som firas då alkohol är inblandat. Trevlig information. Men det är ju bra fakta om man ska hem till fam. Borg!

Helgen, helgen har väl varit lite halvskum. Träffat folk och visst har det förekommit vissa incidenter mitt i natten på gustav. Alltså helt vanligt i en tjejvärld! Iallafall, tack för en trevligt kväll, haha! ;P. Även om vissa saker var lite .. odd.

Igår, Lördaaaag var alltså sova ut dagen nummer ett! Vi vaknade halv nio/halv tio (?). Åt frukost och gick upp och la oss igen, våran vanliga helg rutin efter man varit ute. Sedan på kvällen var det middagsbjudning hos Borg, då fam. Ljung var på en trevligt vistelse. När det var slut (vid tolv) var det dax för Ljungarna att bege sig hemmåt, alltså gå. Så då följde även jag med, promenade blev rätt trevligt och snabb. Fick ett tio min långt samtal med Sara för att höra så allt gått bra, det hade gått bra :). Kom hit (Ljung's) och somnade snabbbbbt...

Söndag. Söndagsmiddag hos farmor med vår stora lilla familj, idag följder både Jonas OCH mormor med, vilket innebär att vi lbir full bil och mamma tycker inte jag ska övningsköra då. Hah hon är för söt. Förövrigt sitter jag här och bara väntar på att de ska komma och hämta oss.

Tio min kvar... Hrm ja, jag har nog inget mer att skriva mer än att jag ska dra mig och borsta tänderna snart, muahah! Nej kära ni, ta hand om er. PS. Varför kändes detta som ett packat inlägg? DS.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0