"They call me Jane"

Haha, jag måste nog sluta, mamma börjar bli riktigt trött på den, och då menar jag TRÖTT! Haha. Har precis varit inne på pednet och fixat fram uppgiften som är till nästa vecka inom PoF, så enkelt det malin skickade, får väl se om det är rätt ^^. Har iallafall sms'at Sandra och frågat om hon har det pappert jag tänker på ;P. Well, idag var iallafall VÄLDIGT onödig. Lektionen var frivillig. Tack att man får reda på det nu!

Sandra och jag gick en liten runda i stan, hittade väl inget speciellt (?). Varför finns det inga tubtopslinnen än?! Ska nog ta tag i projektarbetet lite, alltså leta upp vad den butiken i stockholm hette. Suck :). Sen är det dax att börja med religonen tror jag allt :). Men kul att alla bytat från Daoism. Ingen hittar något. Fuck. Nej, 2020 here I come ...........
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0