Sommarkonserter, nostalgi?

Igår tränade jag och Sara. Mycket skönt. På slutet kom Lars Winnerbäcks "Kom änglar". Kom att tänka på alla fina minnen, och att Nicole och jag var på konsterter och sånt. Så kul :). Men igår var det någon cover eller något, för inte var det Winnerbäck iallafall. När jag kom hem letade jag upp min skiva och sen gick den en stund. Den låten är en av de finaste låtar jag vet.

Sov med älskling inatt, hos honom. Drömde att jag var gravid, men jag kunde inte föda för jag var "inte redo", så jag fick åka hem med min bulle på magen. Helt sjuk dröm. Den kändes så verklig med, även om vissa saker kanske inte var helt ok. Men det var lite läskligt!

Och ja, idag, religonsprov. Gick väl helt ok, det blir nog ett G trotsallt. Jag hoppas på ett G iallafall. Från en sak till en annan, har haft ont i magen hela dagen, ända sen jag åt frukost imorse tills mamma fick komma och hämta mig, och hon kom vid ett. Självklart har det börjat släppa nu när jag kommit hem, så jag har beslutat mig för att fortsätta på det vi gjorde i skolan, inget! Haha, fast jag ska söka information iallafall :). Nej, dax att återgå!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0