Snart skola ..

Bara jag som tänker den tanken? Jobbig och tråkig.

Har gjort lite olika saker de senaste dagarna. Kommer inte ens ihåg senaste gången jag skrev här. Den dagen som jag gjorde min tavla, träffade jag Mås och Gummsi på kvällen, gick över till Mås halv elva. Där även Nemo var, och ja, sedan hamnade vi alla i bilen, träffade .. Danne och Micke. Därefter (typ halv två), kom även Jonas och vi var inte hemma förrens tre, galet!

Igår åkte jag och Gummsi skridskor, medans killarna spelade hockey, i Arriesjön. Sedan åkte jag och älskling hem, fixade oss, sedan åkte vi in och träffade Mås i stan, vi trodde vi skulle träffa Oliver, men när man är så seg får man skylla sig själv, så vi gick. It takes two to tango.

Idag, åkte med mamma och spelade bingo, jag vann, 30 kr. Haha! Medans vi la in 100 kr var. När vi hade 50 kr i potten gick vi och så körde vi till orvars, sedan ekohallen :). Därefter hem .. Hjälpte mamma lite i köket, kollade tv, somnade ... Så vaknar jag och så säger mamma att det burrat i min mobil hela tiden, sex missade samtal, suck! Bla, från Sara som i allmänhet inte går att få tag på nu med hennes trasiga mobil ........... Nej. Nu ska jag ringa henne samt gära något vettigare..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0