Seg skoldag ...

Idag har varit segaste skoldagen på mycket länge. Ännu jobbigare är den nog för Sara och Sandra, så vi skänker dem en tanke nu, -stackars-.

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Är väl inte på något toppenhumör heller. Vet inte varför, antagligen för lite sömn och att jag tycker mina p-piller är jobbiga, varför gör de som de gör? De har ingen rätt till det ........

Borde nog göra lite skolarbeten, men där finns ingen motivation, precis som att motivationen inte finns till att söka praktik heller! Jag borde, men varför ska vissa få ha det lugnt och skönt i skolan? Dessutom vore det bra för Sara och mig om vi kunde varit tsm i/på skolans arbetsplats, så vi kunde fixat lite med PA. Typ. SUUUUUUUUUUCK. Jag vill bara gå och lägga mig och vara död denna veckan, ja fram till helgen alltså :). Helg tycker vi om. Tacka att jag har studiedag imorgon iallafall!

Nej, ska upp och kolla om kameran är laddad, annars är det dax att fixa det tills när jag och Sara ska fotografera kläder imorgon. Sedan är det minsann dax att börja producera, jo en text ska det ju också vara .................
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0