Laddar upp!

Idag blev det en riktig chilkväll, bara tv och mys. Och en rad onyttigheter.

BTW, har jag berättat att jag, mamma och fifi utövade yoga igår? Hahahah! Hoppas grannarna skrattade lika mycket som vi när vi gjorde böjd hund och kasamsthcilutchki bergsvägg och allt vad det hette. Well, det kommer väl en tid då jag känner för att sätta på bandet igen :D.

Nej, kära ni, nu ska jag upp och fortsätta ta det lugnt, sparar mig tills imorgon, Mia fyller 19. Helt galet, jag borde ju fylla 18 först innan andra fyller 19! Visst har jag rätt? Tänkte väl det ;P. Well, det går ju trotsallt rätt bra. Annars är det bara att lägga ner party humöret och ta den glammiga bussen "säkert" hem till "trygga" Oxie.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0