Kreativ dag idag!

Eller alltså, ja, det jag gjort  nu lite senare :). När jag blivit avsläppt av Jonas, hann jag inte mer än komma innanför dörren, så hade jag och mamma bestämt att vi skulle till pandurohobby och kolla på lite saker till tavlan jag ska göra, så jag hittade en liten burk färg, samt fjädrar! Lite ball. Väl hemma gick jag till mormor och hämtade Fifi samtidigt som jag fick med mig lite färg, och inte att glömma, hon ville ge mig pengar igen REDAN. Det har typ gått en vecka sedan julafton och nu ville hon ge mig igen, mycket snällt men jag sa ändå nej tack :). Well, hemma började jag blanda färger och så, och sen bara flöt det på, så nu har jag målat tavlan, den ska bara torka, sen ska jag sätta på pärlor och fjädrar, fint! Ni får se den sen .. :). Nej nu ska jag till Mååås!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0