I've been thinking..

Och jag har kommit fram till att inom snarast ska jag ta med min inkompetenta dator till Jonas, där intenet fungerade bra senast. Innan dess ska jag ladda in alla bilder och sånt. Känner mig otroligt tråkig. Well. Vill ju visa min tavla och se om där finns några fest bilder som borde komma upp, det vet man ju aldrig :).

Jag har varit "duktig" nog att äntligen besvarat alla TP frågor inför provet. Men fyfan vad kasst det kommer gå, HEJ IG! Jag kan ju inte ens berätta varför julen är den främsta högtiden inom kristendomen. "Gud" alltså. Hahah, jag kollade just upp det lite mer noggrant. Det är banne mig påsken som är den viktigaste högtiden.. Suck alltså!  Men vad är det som är grundläggande budskapet i kristend. då? Jag fattar inget. Nej dax att ta fram den värdelösa läroboken..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0