Heeeeelgen!

Haha, har ni också börjat märka hur dålig jag är på uppdatering? Imorgon bitti (höööööm) ska jag fixa lite  med min dator faktist. Iallafall idag är de måndag vilket betyder ny vecka. Jo jag kan ju passa på att berätta att jag gått upp två kilo och nu rasar min värld. Igår kväll, när jag vägde mig, så försökte jag inbilla mig, att det var kväll och att jag vägde allt jag ätit under dagen. Så jag gav det ett nytt försök imorse. 60+ kg. Det är min massa, totalvikt, whatever.  Det bästa (eller inte bästa) men ändå, var när jag precis slutat äta kött, då kände jag mig smal(are?). Nu känner jag magen och låren ser jag ju själv .... Haha. Fan vad patetisk egentligen. Ja, detta var ju en bra början på ett inlägg.

Helgen i vilket fall som helst. Fredags tog jag det bara lugnt och jag slutade väl att tjura.

Lördagen var det fest hos Mini för Sara, hade mycket trevligt även om jag inte kände mig spec. pepp, vilket antagligen syntes, men det var trevligt ändå :). Ja, blev hämtade av Chrille, och efter vi släppt av Henke körde vi och handlade bullar, sisådär klockan fyra på morgonen. Sinnes! Blev avsläppta hemma hos mig, tacka!

Vaknade typ elva .. Åt frukost och gick upp och la oss igen, chillade/sov/ kollade tv. Jonas skulle spela match kl 4. Och vid sju körde vi och hämtade Sara och Henke, killarna handlade pizza och sedan handlade vi chips och godis. Förstår ni varför vågen går uppåt? Jag har blivit en gottegris!!! Körde hem till Henke där "vi" åt, och sedan skulle vi kolla på film, men det slutade med att tv'n rullade på ett random program och snacket flödade. En sak vi kom på, hehe, var att jag kunde skjuta iväg Saras mobil med min klänning, vi gjorde en studsmatta-effekt och det hade vi jäkla kul åt, haha. Körde hem efter elva ,.... Vilket resulterade i att man var lite tröttare än vanligt imorse :).

Idag har iallafall varit en rätt lugn dag, vitch aij laaaaijk. Ska väl snart skriva arbetsrapport till Birgitta. Och kanske göra lite? Äsch .. ;P. Nej, nu ska jag dra mig till Jonas som kollar på idrottsgalan? GÄSP!
Smack !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vivian, det är all FÄRDKOST som sätter sig ;) mohahaha , <3

2009-01-21 @ 20:34:45
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0