Godkväll kära ni :)

Kvällen före skolan börjar. Både för mig och min syster, är det inte gulligt? Hon börjar skolan!

Iallafall, igår var vi först och åkte skridskor sedan på kvällen åkte jag och Sara till Mia, (där andra också var) och åt och hade det trevligt, mycket trevligt. Sedan blev klockan elva och vi drog till Étage, svin packat med folk, såklart. Vilket faktist drog ner lite på stämmingen. Mini åkte hem halv två typ, och jag mötte Mås och Andreas där, och de tänkte ge sig hemmåt vid halv tre, men det kändes lite tidigt så vi stannade ett tag till, till halv fyra typ. Och vilken tur för vi hade jätte trevligt där sen ^^. Well, skulle ut och leta reda på taxi, men inget passade oss så vi gick förbi gustav och där hittade vi äntligen taxi (Sara och Mia gick i väntan på Mia's mamma). Var hemma runt kvart över fyra någongång, och så jääävla trött, men ändå inte? Somnade snabbt iallafall och vaknade i samma sov ställning som ja lagt mig i, haha. Helt jäkla sövd. Förstår inte hur jag kan känna mig riktigt degig och nästan bakis, då jag drack ca 53 cl cider. Till mat dessutom. Well well.

Vaknade "imorse" av att jag grät, då hade jag drömt att jag körde bil "full" utan körkort och polisen stoppade mig, men mitt i allt kom Mia och Chrille och räddade mig ur situationen, så jag bara fick böter på typ 500. Sjuk dröm, somnade om till ca halv tolv. Chillade, chillade och chillade tills tre, då hämtade mamma mig. Har varit sedan dess och tom. hunnit med läxa Nk A. (tråkigt jag vet ......Men det behövdes!). Jonas har precis gått, och jag har tappat upp ett varmt bad där jag bara ska ta det lugnt. Och faktist är det färdigt just nu, men jag måste (tråkigt nog) skriva in en ordlista med ord som har med ekologi att göra. Kul va? Hörs imorgon.

Jo, jag har gjort färdigt min tavla idag med!!! Jonas ser skeptisk ut, men jag tycker faktist om den! Funderar på om mina mörkbruna väggar dessutom ska bli vita? Nej, bilder kommer ..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0