Dagen efter, right?

Hur mår kära ni idag?
Jag mår finfint! Väääldigt trött... Men vemfan är inte det efter nyår? Man måste vara uppe till tolv, minst!

Vid ett ungefär blev jag och älskling köra hem till Jonas, så skönt att sova tänkte vi. Men Mojje var inte hemma och alla andra i detta hus hade gått till sängs, och jag ytcker inte man ska gå ensam hem genom hela Oxie under nyår, och speciellt inte under alla omständigheter i Oxie med allt vad skit det händer här. Så vi var uppe till tre då Mojje var hemma, sedan somnade vi, riktigt hårt. SKÖNT! Vaknade idag, kvart i tolv. Det är nog mitt rekord, haha.

Sedan dess har det iprincip bara varit tv tittande. Vilket jag planerar hela denna dagen till, och ett samtal med Sara ;). Såja, faktist avklarat nu, 45 minuter. Muahah, Nej, nu ska jag möta mojje på ett spel, och fet klassa ut honom!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0