Ain't nothing wrong with a little bit of trouble..

Visst är den bra? Undrar varför jag inte har den på min cd ? ... Well well.
Idag har jag och Jonas gjort stan. Hittade inget. Verkligen FATTIG rea! Så nu tänker jag vänta LÄNGE. Det enda jag behöver är färg så jag kan göra min tavla. Kan ju även berätta att jag var duktig och röjde undan lite julklappar som legat orörliga på mitt skrivbord sedan förra året. Suck! Fick även läst ut "hur man hanterar stress", en bok jag fick i julklapp. Tänkte se min yoga film ikväll eller i morgon bitti, yeah. Känner också för att vara lite kreativ, men kanske inte idag :).

Jag stinker vitlök, men fan vad det var gott; fransbröd, vitlök, ketchup, ost och basilika, ugnen 5 min, smarrigt! Jo vi har även langat ett mejl till The Lodge, så vi kan komma på vår spa helg någongång. Nej ska väl bli hemkörd nu!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0