Today it's a new day, let's make it a good day!

GODMORGON! Uscha, jag är fortfarande trött. Låste efter älskling vid kvart i sju, sen gick jag upp och la mig igen, tydligen har jag stängt av min väckarklocka, för den har nog inte ringt .. Men jag vaknade strax innan halv nio, snaaark!

Har precis kollat tidtabellen till bussen, jo. Jag ska ta bussen idag... Sen åker jag med mamma och pappa hem, så det är ok. Bussen går om exakt en timme, det borde jag klara. Vädert idag är mellan noll och minus, ev. snöfall på eftermiddagen (enligt tidnigen, Smhi). Men faktist är det en plusgrad, änsålänge! Idag ska jag klä mig med ytterligare ett par strumpor. Kan inte byta skor, för då kan jag inte cykla. As if I could yesterday? Muahah ..

Ikväll blir det nog gymmet. Har inte tränat mage på .. tre veckor ungefär. Haha. Kör bara underdel och vikter till armarna. Funderar på om jag ska ner och tvätta av dagens lunch. 2 Äpplen samt en lussebulle. Sen fixa peruken och fejjan.

Idag SKA jag hålla värmen, hej och hå!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0