Tierd as a ..

Sov hos älskling inatt, han gick upp kvart i sju, bad honom ställa den till kvart över, men det blev ett missförstånd, jag syftade på kvart över åtta och han trodde jag menade sju ... Haha, så det kan gå! Redan halv åtta var jag hemma och i fullfart med att äta ostkaka. Idag har jag inga mer planer än att åka bort till Gummsi och bli fixad i håret. Behöver göra lite mer vettiga saker också, som att fixa lite med jobb/ ev. skola osv. Funderar tom. på att träna idag. Men det blir nog ikväll såfall.

Ska inte vara hos Gummsi förrens vid 10, så jag har någon timme till på mig :). Rätt skönt att kunna slappa, jag är jävligt trött. Kan med glädje berätta att jag är riktigt fin i ansiktet nu igen, så skönt! Man fruktar inte sin spegelbild längre.. Nej ska ta och logga in på AM jobbsida nu och se om jag förstår img på den.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0