Som en fågel i bur ..

Igår jobbade jag och det var jobb med några bokstäver till, alltså jobb-igt. Men för att sovit dåligt och allt var det bra för mig att jobba. När jag kom hem var jag trött och frusen så när Jonas lämnat av sina föräldrar och sällskap så bastade vi, skönt avslut på dagen :). Senare blev det robinson och bara slapp! Somnade halv elva och märkte inte ens när han körde iväg för att hämta Mia och Chrille, samt det andra paret. Inte heller har jag något minne av att han tagit av mig mina kläder .... Haha. Jag måste nog skaffa mig lite bättre koll?

Så ja, när jag vaknade första gången imorse vid sex var jag lagom fundersam över hur mina kläder hamnat på golvet och om han hämtat sina föräldrar. Såg vårt Söndagsprogram vid nio och strax efter tio blev det frukost. Sen blev jag hämtad av familjen och vi körde till Vellingeblomman. Därefter blev det mat på Max och ett barn-meal slank ner. Har lite svårt för hamburgare-kött. Så det passade bra med en liten då. Efter kakköp åkte vi hem och jag placerade mig en kort stund vid FB, sen började jag med lussebullarna som är på första jäsningen nu. Älskling sover i min säng, så jag tänkte kolla hur det är med bussarna nu förtiden så jag slipper köra "hela" veckan till jobb..

Ikväll blir det skridsko åkning iallafall!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0