Santas little helper..

Idag är sista dagen på mitt dela-ut-pepparkakor-från-triangeln jobb. Och hujedamig vilket väder det är!!!
Det tog mig mer än tjugo minuter att skrapa bilen och köra hem, från JONAS. Haha. Patetiskt att det gått fortare att GÅ.

Har ingen aning vad jag ska ha på mig för att inte förfrysa i kylan. Ska iallafall ha med mig två par skor idag, ev. termobyxor/regnbyxor också. Hoppas att vi får LITE dispans i vårt arbete idag. T.ex. att slippa cykla till triangeln. Att cykla till Shurgard sen är ännu en mardröm. Men den värsta av alla är fan att köra till Kristianstad på Lördag. Där ryktas det om TIO minus. Alltså i Skåne betyder det kaos för det är kallare än tio minus med tanke på högre luftfuktighet. Då ska jag dessutom gå med en board, så jag hoppas att jag inte blåser omkull, eller kör och välter! Ska köra buss dit också...

Men idag vill jag lova blir en upplevelse.
Hade tänkt träna ikväll också, men det får jag nog se hur det blir..
Vill bara ut i snön och göra en snöängel!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0