Något jag inte behövde såg jag just ..

Idag har varit en slapp dag hitentills, igår sökte jag jobb!

Vaknade halv tio (skippade morgonträningen, kör ikväll i en timme bara för det!) och pallade min röv nerför trappan och tog en vetebulle och ett glas blåbärssoppa. Tänkte på det när jag gick ner för älsklings trappa. Jag känner mig lika hemma där som hemma hos mig själv. Förutom att jag har en tendens att kränga mycket mer hos dem. Sorligt. Men så är det! Och det är härligt!

Efter "frukosten" så tog jag mig hem och fixade mig fort, sen körde jag och mamma till mobilia, det första vi gjorde var att hitta en resväska jag kollat på innan, fast nu till 50% rabatt, hade inte rätt storlek där men imorgon kväll kan vi hämta en hallonrosa väska på Jägers. Wonderful! Blir en utmärkt julkapp! Sen gick vi in på H&M och där hittade vi saker båda två. Jag underkläder och mamm mysbyxor. Blev falafel på vägen, fy vad mätt man blir, på mindre än en hel! Sen mot jägers, handlade en julklapp där. Haha, så retligt!

Så idag har varit en bra dag! Fick tom. underkläderna av mamma :). Bara det att smarta jag handlade inte vad jag egentligen behövde. Haha .. Men detta är iallafall really schnöggt.

Senare blir det träning och ja.. Man får väl se vad resten bjuder på! Imorgon börjar alla planer. Am, jobb på fredag, utgång, jobb på lördag, borde bli utgång (lussevaka!), söndag borde vara slappig!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0