Min egen väg

Jag tänker alltid när jag ska skriva här, att jag inte ska läsa någons annan blogg först, så att man inte får "förmycket" inspiration. Haha, jag är smart.

Mer än smart har jag fått höra saker som ängel, underbar. You name it.
Tänk att lite pepparkakor gör folk så glada.
Så det är ju skönt att känslan funnits där, för det har den inte gjort i mina iskalla fötter!
Imorgon är det sagt att bli -4 .... Brrrrrr..


Har saker jag borde göra på dagarna, men "hinner" inte innan jobbet nu och orkar inte riktigt efteråt. Har varit och tränat varje dag nu efter jobb så tiden går ju fort. Idag blir det också träning.

Sitter och tänker lite på hur man ska formulera sig. Om man ens ska behöva göra det. Men annars kommer det inte någon förståelse som respons. Jobbigt dettahär. Jag är mest ledsen för den snabba skiftningen som skedde. Först blev hjärtat varmt och rött för att snabbt brytas itu. Så kändes det, inte blev det bättre av att jag "lyckligtvis" skulle somna efter det. Ett snabbt och oberäknat knivhugg i magen, tack för det. -Jag ångrar mig. Det var inget varmt, rött hjärta. Det var planer som oberäkligt fort men sakta krossades likt sanden som rinner ner i ett timglas.

Nu ska jag spana runt.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0