Let the music play ..

Haha, allt jag skrev försvann precis, då blir man lagom glad :(.

Det var bra och fint på Sankt Marcus vinkällare, mycket god mat. På kvällen mådde jag kass och trodde inte jag skulle vakna upp och må såpass bra som jag gör idag! Skönt, men det kan komma igen..

Idag är jag och mamma Kent-lediga. Han är med Fifi i skolan så vi ska väl dra oss till stan om en stund, mamma åkte med mormor till Coop nu för jag skulle ha lite tid på mig. Har egentligen massor av saker att göra, men jag orkar inte. Har blivit trött i kroppen med allt som inte varit bra nu på senare. Tog en tablett innan jag gick och la mig igår igen. Man blir dåsig och det är upp till en själv om man ens kan köra bil på den!? Men jag sover gott iallafall, vilken tid om helst..
Nu ska jag lägga mig i sängen och sen fixa till mig lite. Hehe..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0