Jag smakar minnen från igår..

Fy vad jag är trött! Och magen känns inte helt okej .... Jonas ligger halvt, nej HELT avslagen i sängen. Ändå var vi hemma vid två, tack för skjussen! Började med mat och trevligheter hos Katrin, efter ett tag kom Malin, vi såg finalen och Erik vann, bla bla bla. Är det inte skönt att idol är slut så det kan visas något annat på tv? Haha.. Ikväll blir det nog jag och Robinsson. Igår var trevligt, ute .. mja. Man kan radera något eller så kan man göra likadant själv. Jag tror jag satsar på sistnämnda. Men jag är så dålig på det ..... Jaja, jag återkommer om det!

Nu ska jag snart klä på mig, och ja. Göra att jag ser något sådär ut. Känns som om det kommer vara galet med folk i stan. Och, jag känner mig inte för att vara just där. Men det är fakta att idag tjänar jag helt ok med pengar.

Det snöade innan och jag ska gå ute. Sorligt, jääääkligt mycket sol också.
Nej dax att klä på sig och pussa på någon ... Hund?



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0