If I lay here ..

Igår gick det bra. Måste varit så att någon höll tummarna för oss. Snöade hela resan dit, snöade under all jobb tid och otroligt nog snöade det även när vi körde hem, jag körde hem. Jobbet gick bra och jag är nu ute på både film och bild på kristianstadbladet.se om man vill göra sig besväret och leta upp mig där.. Webb-tv klippet heter något i stil med "vad redaktörerna tycker om nya K2".. När jag kom hem hämtade jag mamma så hämtade vi pizza. Galet väder att köra i. Ställde bilen på tio minutars parkeringen och hoppade in i duschen fixade mig och sen körde jag till älskling där kussarna var och efter en stund kom även resterande kussar och maten.. Mums! Slocknade fort efter tolv...

Vaknade första gången strax efter sju, kollade läget där ute och sen somnade jag om, vid tio gick vi ner och åt frukost och lite senare körde vi mot mig, hämtade upp mamma och Fifi och promenerade runtom vår skridskosjö. Så mycket snö! Helt galet! Väl hemma fick jag skotta in bilen i parkeringsplatsen.. Haha. Sen påbörjade älskling, jag och Fifi en igloo. Tog matpaus och sen somnade älskling. Så jag har lussebullar nere på jäsning nu, snart dax för utbak!

Ikväll tar vi det som det kommer. Mja.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0