I spend my time just thinkin'

Fattar inte varför jag är på sådant bitter-fitta humör. Är sur och vräng. Finns väl några anledningar. Smått besviken på mig själv, men vissa snack är inte lämpliga hur som helst. Det måste komma tillfällen, men tanken slår mig hårt alltför ofta. Sen att jag måste sätta mig ner och fixa detta med jobb. Åh. SKA fixa lite nu på förmiddagen. Ska börja med att skicka in lönerapporten, sen ska jag fixa lite på mitt cv. Sen är det nog dax att dra sig. I eftermiddag blir det gymmet. Verkligen behöveligt. Sen blir det BUS.

Klippning blir jag inget klokare av. Det är så skönt att bara sätta upp luggen som jag har det nu.

Nu ska jag skicka in lönerapport iallafall, sen ska jag göra annat vettigt.
Denna dagen kan inte också bara gå till spillo.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0