I can't belive I ..

Åh jag är MEGA TRÖTT! Förstår inte hur jag kan vara så satans trött hela tiden. Vågar inte ens tänka på hur trött jag kommer vara imorgon. Har inte tänkt åka hem kl. 12 inatt precis :(. Men destulängre jag är uppe, tyvärr skjuter inte jobbet också upp sig, haha .. Visst, det hade varit trevligt att gå ut på Lördag. Men det finns ingen som anmält sig frivillig och jag måste nog känna hur jag mår imorgon bitti. Om man pallar en kväll till.. Ska ta och göra enligt Saras tips och baka lussebullar PÅ söndag iallafall. Ja för det finns ingen tid innan lucia!

Om 30 min ska vi bege oss ut till bilen och köra mig till jobb. Här sitter jag i pyjamas och är verkligen INTE färdig, hehe... Har ingen aning om vad det är vi ska gå för idag, hoppas på något kul så det blir roligare att jobba/dela ut. Nej, dax att göra mig iordning och fixa lite vad som ska få plats i min väska idag, haha.. Samt tvätta frukt osv.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0