Det var ju som ...

FAN vad det tjuter, ja denna stridssignal som ska luftas. Min vettiga dag är inte så vettig.
Jag har inte ens duschat sen min träning imorse. Haha nasty.

Har iallafall fått städat ORDENTLIGT och dammsugat på rummet, fick tom. upp några glittrande stjärnor i fönstret, tror mamma nöjer sig nu. Haha. Ska ha "litta glittor på stången osså"! Om jag ska göra mig själv nöjd ang. rummet och hemmet så skulle det vara; plocka undan de sista papperna på skrivbordet, hämta ner mina skrillor som ska invigas ikväll och slänga in mig i duschen. Låter som om jag aldrig kommer hamna där.

Borde ta tag i jobb också, men motivationen trötar. Kanske ska jobba till helgen också. Fredag och Lördag, men det är inte säkert än, har inte fått någon bekräftelse. Annars har jag planer för Fredag! Det har jag nog ändå :). Hade bara varit bäst om jag INTE jobbat, faaaast. Pengar är inte fel!

Jag har tre tandborstar, nya, som ligger och drar damm på skrivbordet. VARFÖR?

Snart har jag inte mer att plocka undan om någon ville veta. Haha.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0