12.01

Klockan är precis över ett och jag har just ätit frukost. Innan det blev jag väckt av mamma med damsugaren i full action! Gick en femma i skogen med Malin, så egentligen kan man säga att dagens motion är avklarad. Men jag och älskling har sagt att vi ska till gymmet senare idag. Och igår upptäckte jag att det är Annelies pass ikväll, så det ska ju också bli av! Men en femma innan kl. 11 är inte dåligt åstadkommit!


Ska strax byta om och köra iväg igen, då blir det möte hos Academedia. Har inte planer förrens senare då vi ska handla mat samt hämta mig resväska :D. Fast egentligen vet jag inte om den, pga. det ska vara en julklapp.. Well. Dax att göra sig klar nu! Blir nog en liten runda på entre sen, tänkte jag skulle leta upp en liten julklapp till mamma.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0