You might swear,

Godmorgon MÅNDAG! Denna veckan innebär både roliga och tråkiga saker. Eller saker som kan innebära oehört tråkiga nyheter .. Men samtidigt mycket skoj för några :). Så sinnesstämningen denna veckan är att inte kunna glädjas fullt ut för någras skull, utan att tänka på ett resultat om ca två veckor, två veckor av ovisshet. Förhoppningsvis är resultatet som (inte bara) jag vill, bra.

Men för att skriva om något annat än saker jag inte vill berätta/får berätta ... Idag ska jag ringa till skolan, och höra med praktik intyget, sen får jag väl leta iordning på alla andra papper också som jag ska ha med mig imorgon. Om skolan har mina papper och där är någon som kan ge mig dessa kör jag mc dit, om där inte är någon, kör jag nog ändå en runda mc :). Blev så sugen sen vi var på strippen igår ..

Well, annars är det väl inga mer planer än så .. Verkar som om många är uppe tidigt. Redan sex besökare? Haha!

Jo, jag borde väl söka lite jobb också iförsig, det är ju aldrig fel. Men det är ju som så, många av de jobb som finns på platsbanken är försäljningsjobb antingen ute på typ kpcentrum eller telefon, arbeten inom sjukvård eller bara helt opassande jobb. Men ibland dyker det upp något och man känner att, jo detta hade varit kul. Men, jag får väl se vad dom säger imorgon på AF.

Nej dax att leta fram Thomas telefon nummer och slå en pling, då har jag iallafall gjort vad jag kunnat :). Skriver kanske lite senare när jag har något att skriva ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0