Those lips and your blue eyes ...

Nu är det måndag (man vet ju aldrig om någon missat det).

Inatt sov jag jättekonstigt, eller det var liksom drömmarna som gjorde det konstigt. Jag vaknade av att jag pratade ut till tomma intet (?). Drömde att LM ringde och frågade om jag ville jobba, och då skulle jag börja om någon timme bara och det var jätte klyddigt. Uscha!

Kan ju berätta att jag i fredags ringde IF och frågade hur det gick med min försäkring på min 125'a. Om dom tänkte avregistera den eller vad ... Och eftersom jag hade betat försäkringen för denna månaden också och den inte längre är i min ägo skulle jag få lite över 200 kronor tillbaka, många bäckar små..
Detta är nog den mest ekonomiska (+) månaden i mitt liv, haha.

Igår efter älskling, mamma och pappa kommit hem från tävlingen och efter lite mat körde jag och J till Vellinge och kollade tjejfotboll. Malin, jag är ledsen, men denna matchen fick mig inte att ändra min attityd till fotboll, det är verkligen svintråkigt. Men det var ju liite roligare igår när Malin stod i mål. Dock bestämde dom sig för att ha ett jääävla eftersnack på planen, så vi körde därifrån. Vilken kyla det var igår!

Idag ska Zlatan herself köra till mig efter hon slutat sin mattelektion :). Hade tänkt laga scones då, så gott.. 
Sen får vi väl se vad dagen bjuder på! Jag vill handla skyddsspray till håret och ev. glansspray, men det är nog bara för att förpackningen säljer sig till mig. Sucker ...

Annars då? Jo, färdig-duschad men har inte valt kläder än, känns som en leggins dag, japp.
Väntar förövrigt på att håret ska torka ><. Nej, dax!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0