I don't like your girlfriend, lalala ..

Fast egentligen är det Britney på radion just nu, meeen, så kan det gå!

Idag har varit en helt onödig dag att existera på, men inte gör det något! När älskling slutat sitt andra jobb för idag hade jag tänkt att vi skulle köra och handla äpplen, ev. tanka min bil och tanka på mobilen.
Jao, det kostar att leva.

För tillfället "stör" jag mig otroligt på att jag inte vet hurvida där är förvaring över till mina grejer imorgon. Packväskan och utrymmet under sadeln kommer vara fullproppat med prover! Det jag vill ha med mig är min väska med plånbok, mobil, nycklar men äve ett äpple eller två och kanske en vattenflaska. Men jag vet inte om det är plats till det. Såg idag förresten att det bara är jag som jobbar båda dagarna av vespa folket .. Har iallafall satt ihop min lilla "lista" tills imorgon med lite koder för att komma in i garagen osv :).
T.o.m. har JAG lagt fram kläder till morgon, det händer typ aldrig.

Och någon dag när jag pallar ska jag ta tag och skriva ut vad som behövs till AF. När jag har ännu mer "palla" så ska jag lägga allt vettigt från datorn på den externa hårddisken och göra vad det nu är man gör när man ger sin dator en andra chans. Nödvändigt.
Nu ska jag ner och äta, det blir nylagade pannkakor, mums.. Enjoy!


Smack !


Kommentarer
Postat av: maaliiin

Vivian, jag hoppas det går bra på jobbet, jag råkade slå i sönder en kopp (A) . ring mig!

2009-08-28 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0