För mycket fritid

Jo det har jag nog fått. När jag nu precis kollat igenom mitt senaste inlägg skev jag ha en trevlig fredag, men i självaverket var det lördag. MISSTAG! Haha .. Idag är det iallafall måndag, så mycket vet jag!

Igår körde jag och älskling mc, körde lite överallt, men vi började med att stanna till i Staffanstorp och handla ballerina (nya tjockis drogen?) och dricka till älskling. Sen körde vi till Dalbystenbrott,jag har u aldrig varit där och att parkera där vi gjorde, mindre proffsigt. Mitt framför en brandingång (där var avspärrat) och mot trafiken. De blev många fel ;p.

Men det var riktigt fint där, får bli en grillkväll där snart som älskling sa! Sen körde vi till The Lodge, låååång grusväg och sen var det bara grus parkering och vi hade inte våra brickor med oss, så vi kunde inte parkera. Körde bort till dressinstarten och tog broschyr. Sen körde vi till Genarp och körde på lite fina vägar, härligt. Näst sista stoppet var i Skurup för vi ville luncha, men gatukök är inte så kul (och moset där är inte gott, iallafall inte för något år sen ......). Så vi tankade och sen körde vi hem till mig och bakade calzone! DET är skillat! Och blev rätt gott, jag la inte i mer än tre sorters ost, mozzarella, cheddar och min vanliga macke-ost .. Jojo, tomatpuré också :). Fan vad sugen jag blev nu ...

Jag duschade och promenixade sedan hem till älskling där vi gjorde iordning gurkan och paprikorna älskling kört och handlat, sen hade vi en lugn kväll. Blev hemkörd nu imorse, orkade inte cykla :(.

Har inga strikta planer idag, mer än att jag vill få uträttat två telefonsnack :). Ena har tagit en vecka för mycket och det andra har jag tappat räkningen på! Sen om jag ska ta den dära rundan in i stan, det är så tråkigt om det inte finns tid bara! Helt onödiga pengar på bensin såfall .... Well, tror det är tid för lite sömn först .. Har varit uppe sedan sju.

Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

Du kan ju ALLTID ringda din kära vän malin :) ;)

2009-08-24 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0