Dreaming myself away ..

Sitter här, har hunnit äta två gånger, två kanelsnäckor och några godisbitar. Men nu sitter jag och spanar på The Lodges hemsida. Gud vad jag vill allting nu! Allt låter så, himla perfekt och mysigt ..

Hur härlig låter inte denna? Sauna deluxe var det jag och älskling också gick på när vi var där och det var verkligen häftigt, jag kommer aldrig släppa stunden då han var in houngad! Haha ;). Och då hade brunchen varit något nytt, och faktist är det inte speciellt dyrt .. (Som ett armband!) http://www.thelodge.se/privatgast/skona_sondag.asp

Eller denna med både middagen som var otroligt god och helt fantastisk service! Och då sover man där också så man får njuta av frukosten.. Denna är ju lite dyrare, men det är ju för att det är övernattning, men värt att tänka på, det ingår inte någon behandling, -alls! http://www.thelodge.se/privatgast/friday_on_the_veranda.asp

Jag tror jag vet var jag och älskling ska fira 3½ år! Och det är om två månader och fyra dagar ... En spa behandling och lite brunch kanske ..? Det är verkligen dit man ska ta någon om man vill få någon att känna sig bortskämd och speciell, och det känns inte jobbigt och klumpigt att vara där okej, det är inte avslappnat som på ett vandrarhem, men ändå .. Fy vad härligt ..


 



Idag har jag iallafall skrivit ett cv med hjälp av avstamp.se. Well, när jag tryckte på en design, försvann skitet och då blev jag arg :(. Men sen när jag tryckte upp en ny sida, var all info kvar, puh! Ska ta och fixa en meritlista också på AF. Och sist ett nytt personligt brev. AF kvinnan tyckte jag skulle ha något att göra. Jag har även kollat upp nån danskkurs. Men det får jag nog gå till infoteket med och få lite hjälp. Så ska väl även mitt liv reda upp sig så jag kan få in lite lön på mitt konto. Ohja, idag fick jag ut såntdära papper från bankomaten .. Åh, kommer inte på vad det heter, men allt stämmer än så länge!

Mm.. Nej ska väl fortsätta slösurfa nu, ville bara dela med mig av mina drömmar ..

Smack !

Kommentarer
Postat av: maliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Vviv, sluta dröm! Klipp dig och skaffa dig ett jobb! ;) hahah <3 JAG HAR KÖÖÖRKOOORT!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-13 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0