Nattgrubbel

I grund och bottnen saknar jag min älskling, som är 90 mil ifrån mig, för en dum konfirmation (vem tror på gud nuförtiden?) och då blir jag inte glad. Och saknaden av Honom, gör att jag känner, kanske inte saknad är rätt ord, men man tänker på folk som berört en under vissa perioder av ens liv.

Det är verkligen som man säger på psykologilektionerna eller som man läst i böckerna, att genom möte med andra personer bygger det upp en till en själv. Vissa saker är jag glada  att de hänt, medans vissa delar skulle jag gärna glömma bort och se till att det aldrig hänt mig.

Vissa saker saknar man, vissa skäms man över, vissa har man inte ens själv kunnat påverka, ibland har man blundat, ibland har man öppnat ögonen för mycket, ibland har man förstorat och ibland har man förminskat för att det ska bli lättare för en själv att gå vidare.
Men man kan inte ta bort allt och vissa saker går inte att glömma.


Smack !

Kommentarer
Postat av: Jonas

JAG ÄLSKAR DIG ! <3

2009-04-20 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0