If I were a ..

.. mobboffer. Hade min vardag sett ut som idag.
Haha, nej, men idag har varit en familje-dag skulle man kunna säga.

Först idag, vid tolv alltså, så körde hela familjen motorcykel och Fifi åkte, så körde vi bort till någon lekplats och bara njöt. Efter detta körde övriga familjen hem förutom jag som körde och letade skor, varken på jägers eller mobilia. Alltså måste jag ta mig in till gustav imorgon, imorgon blir en händelserik dag, men det skriver jag om senare!

Sedan hem, åt, åt kaka, städade Fifis rum jättefint, "solade", damsugade rummet, började läsa på "flickan från ovan", den har jag gråtit så mycket till och den är så fin och hemsk, så den kände jag för att påbörja igen, sedan har jag och pappa fått min dator att fungera! MED INTERNET! Så jag bloggar nog för första gången från min egen dator, härligt!

Sedan hittade vi en bil på blocket som pappa undrade om jag ville ha, han tyckte vi kunde åka och köpa den dirr. men inte efter han kollat hur många som ägt den, 16 stycken! Det är rätt många för en från 92.. Så det får vi nog tänka lite på, kanske åker ut och kollar den .. Iallafall.

Sedan har jag kollat robinsson. Och vi har kollat enkelt på datorminne till min lilla (stora) sak. Så den hänger med i svängarna! Känner mig flitig måste jag säga, har letat upp mer kläder som ska till en fattiga-barnen tunna också (jaja, fem plagg sammanlagt iallafall).


Så imorgon vill jag först till gustav och kolla skorna, sedan och handla datorminne eller vad det är, hem och fixa datorn och sola. Sedan fixa mig, och runt fyra se till att jag är påväg till Sara :). Och sent sent kommer älskling hem. Kanske sover hos honom..

Kan ju iallafall slänga in en bild från sept.- 08.




Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0