I don't feel the same,

Idag ringde min klocka åtta, jag var så trött! Men jag hade en sjuk dröm. Som jag vaknat av flera gånger. Det var att vips så var det dax att fira mig och det var jättekonstigt. Mitt i allt var vi i en storlokal med en båt i mitten, runtom där sjöng alla och ja, det var som att hamna i en musikal, nejtack! Det var jätteknäppt iallafall!


Gick upp, åt TVÅ grova mackor, därefter krängde jag en morot samtidigt som jag gjorde ett fordonsprov. Det gick bra men inte godkänt :(. Sedan åkte mamma och pappa iväg, så jag gick ut och la mig i solstolen. Galet vad kallt! Efter tio min gick jag in, läste lite bloggar osv. Sedan tog jag med mig en filt ut, så jag iallafall fick solat ansiktet...

Sedan gick jag in och kollade högskolan i Växjö.. Men det var riktigt klyddigt så jag kokade potatis som mamma bett mig och för en liten stund sedan kom de hem med fisk och mumsigheter ifrån Smygehuk. Så det blev en finfin lunch och snart ska jag börja fixa mig. Sedan ta mig in till stan, köpa de andra skorna och därefter bege mig mot banken så vi kan boka möte!

Nej fixning, stan, skola, Sara, träning av någon form :).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0