En snabbis gillar vi!

Detta kommer nog ni att gilla, ett kort och innehållsrikt inlägg, det är kvällens mål för om några min börjar fråga olle!

Idag har varit helt sjuk. Galet mycket att göra och vi bestämde oss för att köpa en rulle lim till IM för över 1200 kr. INTE NORMALT! Jag och Malin stannade till halv fem och sedan kom älskling och hämtade upp oss så åkte vi till Lilla glassfabriken (det behövs en såhär fin dag!) eller vi gjorde det för att fira älsklings MVG i PA, sinnes stolt över dig :)<3.

Släppte därefter av Malin på IKEA till sin kära familj. Körde till mobilia, älskling handlade jeans och vi hittade ännu ett födelsepaket till Fifi.. Ett typ princess tv-spel, jag är nog lika förväntansfull över att spela spelet, som Fifi är över att öppna paketet!

Sedan blev jag släppt hemma, hade fått veckorevyn (från Malin antar jag ;)), läste den och sedan åt jag min middag vid 9 typ, var inte ens hunrig då? :/...

Men nu är det fråga Olle, ta hand om er! Imorgon ska jag ta hand om mig själv på halkan ... ;)

Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

roligt att du gillade din present ;)

2009-04-02 @ 20:18:32
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0