You're a Womanizer!

Kan ju berätta att jag såg premiär släppet av Britneys nya video, Womanizer! Den är bra, och konstigt nog ser hon ut som hon gjorde för typ tio år sedan, fast nu har hon varit inne på rehab (?), gift sig, skaffat två barn, skillt sig, förlorade hon inte vårdnaden på barnen också? Sen slutgiltligen rakade hon av sig sitt hår för ett tag sedan. Galet!

Igår var en "vanlig" jobb dag, fast jag fick göra lite mer varierade saker, vilket var trevligt. Fick t.ex. fixa stora flicks trosor som jag själv ville, haha! :) Annars var det städning, lagert, larmning och galgning, hjälpte Louise (jag lär mig ;)) och sist städade jag :). Gick ca 17 750 steg igår, vilket är rekord av de tre dagar jag mätt, skriver faktist upp hur många jag gått i almanackan.. Men det kan man ju verkligen kalla bra vardags motion! Muaha .. 

Jonas kom och hämtade mig, var hemma halv sju, så då gick jag til lokalen där vår förening var, för att hämta ut parkeringskort till älskling (så han slipper få böter när han står i vår gata). Hem och gjorde pizza till mig, och åt halv åtta. Jonas kom och vi såg "första,andra, tredje" och mamma frågade om vi redan blviit pensionärer. Men det är kul ^^ Sen såg vi "Matakuten", fast inte hela. Ringda Sara halv tio, Jonas gick, jag bredde mackor, läste Chic jag handlade på dagen, sen beslutade jag mig för att sova vid elva typ ...


Och idag ringde klockan sex, hade ställt den en kvart tidigare, ingen aning varför, men tack för det! Har haft en riktigt jobbig dröm inatt, så jag har redan varit uppe en gång inatt. :( Hoppade dirr in i duschen och nu sitter jag här, vilket jag inte har tid till!

Dirr efter jobb ska jag och Sara träna, sen blir vi hämtade av min pappa, är hemma kanske kvart över åtta, sen ska jag duscha och göra iordning morgondagens lunchlåda, vilket INTE kommer bestå av mackor, börjat tröttna nu, och jag är för snål för att äta ute, men konstigt ... Nej kära ni!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0