You saw the best there was in me..

Ännu en dag på praktiken somsagt. Mycket roligare idag! Fick göra massor av saker, lagert, möte, galgning/larmining samt en lektion i vilka galgar som är till vilka storlekar, helt sinnes! Sen var det lunch så jag satte mig på Gustav, lyssnade  på allt sorl samt åt mina mackor :): Sen gick jag in, testade tröjan jag spanat på, handlade den och ett rosa badn (bröstcancer) och nu lyfter nog Jonas på ögonbrynen ^^. Det blev nog ändå något bra av att jag är på Lindex ;). Ja så det var mycket smart shopping, för tshirten jag handlade var också till bröstc. Jätte söt iallafall, men bilder kommer när jag har tid..

Sen var jag med Linda (hon som är butikskommunikatör, Sara ;*). Och fixade iordning några bord, så de blev fint. Sen har jag typ bara städat de två sista timmarna på barn, hittade massa fina saker, varför går man inte oftare i Lindex butiker och tar sig tid och tittar? De har jättefina kläder och de är inte speciellt dyra heller, barn/bebis kläderna är dock så söta att jag smäller av, fruktansvärt fina och söta mönster på alla bodies, så sööööta! Sen vid sex gick jag och sa hejdå, sen tog jag bussen hem till Sara, i bara snackade och tog det lugnt, jo beklagade oss över våra onda ben och fötter, haha! OLDIES! Sen halv nio kom pappa och hämtade mig, så körde vi till coop så jag fick handla vad jag behövde, väl hemma gjorde jag min grekiska sallad tills imorgon och nu sitter jag här och har kollat busstider..

Imorgon ska vi riva ställningen i butiken så då var jag välkommen åtta redan, alltså tar jag bussen 07.03, ev. kör Jonas och då blir det snålskjuss, man vet aldrig ;). Sen jobbar jag till 18.00, sen heeeeeem. Känns som jag bar kommit hem idag och ska sova nu dirr. Förhoppningsvis somnar jag snabbare idag än de föregångna kvällarna. Så nu ska jag sova helt enkelt, hinner inte ens läsa bloggar, tyvärr!

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0