Well well well..

Nu är helgen slut. Jag borde ha duschat (för att få lite längre sömn i morgonbitti) och jag borde ha fixat min lunch. Jag har inte gjort något av det, och inte är jag trött nu heller.

Kvällen har spenderats lugnt och hemma ... Efter jag skrev här senast, så körde vi iväg och tvättade bilen, sen så jag Gossip girl och hallå? Sådär får det inte sluta! Så nu väntar jag ivrigt ... Sen såg vi ensam mamma söker och det är så gulligt ^^. Snackade en liten stund, sen körde han hem. Så nu har jag läst lite bloggar och så .. Ja, och fixat med min kalender, flyttat fram allt för veckan och så som ska göras. Så duktig har jag väl ändå varit.

Tänkte lägga upp bilderna från "helgen" (fredag) nu, sen ska jag nog ner och ta fram ett bröd från frysen, så jag har något att äta imorgon.. Suck.

Hjärtegullen; Sara och Mini ^^         En glad Max kanske?


Kan ju glatt meddela att jag INTE kan lägga upp någon bild där det är vi "alla" av förklareliga orsaker. Dubbelhaka HEJ? Jag visste inte ens att jag hade det. Så det är sorligt. Nej. Nu ska jag ner och ta fram bröd som sagt. Kanske leta reda på kläder till imorgon. Feting ångest över att helgen är slut. Fanfanfan. Men nästa helg, SEN ÄR DET LOV! Och då ska jag träffa folk. Ohyes! So long ....

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0