Vart tog livet, Livet vägen? Hallå

Ja, helt sjukt så fort mina dagar går! Går upp lite över sex och sen är dagen i full gång! Imorgon tänker jag ha stegräknare på jobb.. Iallafall slutade jag en timme tidigare från Lindex, skönt. Älskling kom och mötte upp mig, sen visade jag alla fina väskor jag hittat där, handlar minst en imorgon, som sagt, bilder kommer... Vet bara inte när, ..

Sen efter vi gått därinne lite, gick vi till EH och skulle handla freezer, men dom var inte färdiga än, så det blev varsin scones och en stor chai, mums! När vi ätit färdigt tog vi hans buss hem, och jag handlade Cosmo (tror så) imorse, så den läste jag smått på bussen, korkade jag (för stunden alltså). Sen blev jag illamåendes och ja, sen sju har jag mått en del illa. Åt typ inget hos Jonas, och då vill jag bara påminna om att det enda jag ätit idag är 6 mackor! Två till frukost och fyra till lunch, och att inte äta sen, .. Ja det resulterar i att jag är yr och inte ser helt rakt! Well, it's my own fault, I know.

Väl hemma hos älskling "åt" vi somsagt och sen har vi bara tagit det lugnt och myst, har träffats så lite denna veckan med tanke på hur jag jobbar. Egentligen var det studiedag idag, men eftersom jag inte har pratat med Jenny om det så tänkte jag se om jag kan få ta det nästa vecka, på torsdagen, för då har jag och älskling 2½ år. Helt sinnes, <3, but I love us! Sen blev jag hemkörd nu på kvällen :).

Haha, ja, när vi gick in på EH, och jag gick för att hämta något, gulligt av töserna "där är hon, hon som går på vår skola" något, typ halvt viskandes brevid. Cute!

Så nu på kvällen har jag ritat upp de tre väskorna jag hittat på Lindex som är så snygga! En svart, med "guldiga" detaljer såsom kjedja och liknande, sen gigantisk svart med en stor rosett på sidan och en vit med rosetter på kort sidorna, alla är i fusk skinn, så de är riktigt snygga! Tog en runda inom Åhléns också på lunchen, grr, så många snygga väskor, brunt svart, lack, GE MIG! Dock är alla dom svinigt dyra. Eller, nej inte om man jämnför, haha. Men ändå. Känner inte jag har de pengarna att lägga ut, nu, någonsin. Innan jag köper något dyrt, borde jag allvarligt gå bort till ABCD och fråga vad man kan göra mot Gucci'n. För det känns så tråkigt, jag har knappt användt den!

Nej fan vad jag är oseriös. Jag borde verkligen inte sitta här, borde göra en läcker lunch sallad tills imorgon, borsta tänderna och sussa sött. Istället tänker jag bre fyra mackor, sätta mig i soffan och tigga mig till lite raffsning på ryggen samtidigt som jag läser min Cosmo, ..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0