Tjollahoppsan!

Sitter hos Sara nu, för idag ska vi vara duktiga, eller det är vi alltid :).

Igårkväll tog jag det väldigt lugnt, så lugnt att jag knappt kommer ihåg  vad vi  gjorde mer än att jag, Jonas och Mojje körde och tankade bilen. Sen somnade vi typ. Skönt!

Vaknade först sju i morse av jätte mag knip och jag trodde verkligen jag skulle spy. Somnade om och vaknade vid nio så gick jag upp och hoppade in i duschen och gjorde mig "färdig". Vid tio gick jag och älskling ner och åt frukost sen tog vi det lugnt B). Och kvart i tolv blev vi hämtade av hans familj så körde vi hem till Ljung där Jonas fixade sig och sen körde vi till Burlöv för Jonas skulle kolla på skjorta.. Tog MQ först och där hittade jag en grym kjol, vet inte när jag kommer använda den, mer än till typ jul, men den var fin iallafall. Sen gick vi till Bertoni men där hittade Jonas heller inget, eller inget mer än en snygg silvrig slips.

Så efter det körde vi till Orvars, för jag blev hunrig. (Ja och vad är detta för anklagelser mot mig i morse av mamma! Hon tycker jag luras, att jag säger att jag äter hos Jonas och att jag ändå inte gör det och sen när jag är hos Jonas så säger jag att jag ätit hemma, men att jag inte har det. Är inne i en period bara då jag inte äter så särsklit mycket, för det finns inte tid bara! Suck... Men jag är glad hon bryr sig). Ja sen blev jag hemkörd till Sara, så nu är hon i dusch och då kunde jag likagärna passa på att blogga ;). Fick läst alla bloggar igår, trevligt! Så nu är jag med i vad som hämder och sånt ^^.

Och när Sara är färdig ska vi till MQ och handla våra kjolar vi hittat, crazy! Blir bara det hoppas jag, sen ska vi börja diskutera vårt projektarbete ;*. Well well, back to real life now....
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0