.. So don't you bring me down, today

CA's låt, vacker och inte nog med det, det är Fifis låt.
Orkar inte skriva något meningsfullt idag, är faktist färdig-fixad inför sängen redan, var så jäkla trött imorse.

Har jag varit ute i butiken hela dagen, först städade jag, sen har jag samlat varor som skulle sänkas, samt sänkt. Inte speciellt mycket variation, och därför har jag bara gått ca 15 000 steg. När jag kom hem var jag svin hungrig (åt bara tre av fyra mackor idag). Så i kylen såg jag kallrökt lax, mums. Så det blev tre små skivor lax, grav-sås och två små bakade potatisar. Sen när vi såg "första, andra, tredje" blev jag feting sugen på McDonalds glass med chokladsås. Så jag gjorde "milkshake" och hade chokladsås till. Efter första tallriken blev det en till, ännu större. Lite ångest faktist.

Fick iallafall sällskap av Jonas på lunchen, som gick både snabbt/sakta. Imorgon blir det en befrielse ifrån mina mackor, orkar inte det.. Kanske blir det china-box, bara att det luktar,. rövhål. Subway hade varit gott, ja, subway, fast det är så fruktansvärt DYRT! Typ 55 för en macka? Well, får se imorgon.

Förövrigt har min dag varit vääääldigt lugn, körde till jobb och fick skjuss hem, vad kan bli bättre? Antagligen blir imorgon också väldigt lugnt. Först är det möte för alla ordinarie, undertiden ska jag fixa iordning i butiken sen tja, vet jag inte, kanske fixar jag med någon häst, jo stora pojk skulle också sänkas, slutar 16.00 för jag och Sara ska göra PA och sen är det träning 18.45! Nej, det märks att jag är trött..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0