Snaaaaaark!

Massor av jobb idag! Började redan åtta, men blev körd av älskling <3.. Tack! Sen började jag och Marie/Maria (?) tömma skräprummet sen packade vi upp på lagert när vi var färdig svettade med skräpet. Sen larmade och galgade jag en del tsm med en tjej jag inte kommer ihåg namnet på, suck! Vet iallafall Jenny, Linda, Marie (tror det är så) och sen var det någon på J, ett kort namn. Well, framsteg säger jag bara ;). Har hängt ut så jag vet var en del grejer är till. Sen var det lunch vid 12-12.45, så jag satte mig på gustav och njöt av det växelvis varma och fina vädert, med min gudomliga grekiska sallad. Imorgon blir det dock mackor igen, haha ;P. Latis jag är...

Efter lunchen har jag varit med Linda i fyra timmar och så har vi fixat på school girl avdelningen. Flick 122-158. Mellan galgar ifall någon vill veta ;). Haha, sen vid fem slutade hon och sen städade jag i min sista timme, rätt trevligt idag!

Sen när klockan var sex, tog jag på mig mina ytterkläder och samlade ihop vad jag spanat på nu i dagarna, en skjorta ifrån kill (tyvärr var den förliten och stor i axlarna), sen den svarta jag såg igår, i endast EN kvar, så den var jätte söt så den handlade jag :) Samt ett nagellack från Mavala som stödjer rosa bandet i vissa färger så det blev färgen 328 rose, jätte fint!. Egentligen skulle det blivit 170, och istället blev det under 120! Så bra! :D Funderar på om jag ska handla en pyjmas och ett par mjukisbyxor imorgon, hade varit trevligt att ha en fin pyjmas eller något hos Jonas med, frågan är hur villig Mia är på att tvätta :). Mjuikbyxor behöver jag faktist för det börjar bli hål i mina "Borg" nu. Haha!

Såg även att assecorarerna vi packade upp igår (ett par svarta alt. röda ros örhängens broscher har kommit upp i butiken nu, suuuper fina! Måste ha! :D Jag är galen. Har jag berättat att jag fick tusen av mamma för snart en vecka sedan? Det är alldelles för mycket, men efter jag handlat mina grymma jeans hade jag 20 :- kontant och 190 på kortet, Hatar att känna att jag inte har några pengar, men nu i dagarna ska jag lägga tillbaka det mesta :). Var hemma sju typ, åt två mackor medans mamma gjorde pannkakor till mig, sen såg vi något "make me a supermodel", tråkigt och wannabe!

Nu sitter jag här, idag om jag hinner innan Jonas kommer så ska jag ge mig på och läsa några bloggar iallafall! Resten får jag ta imorgon, måste även kolla pednet om Johan/Annelie svarat på mitt mejl som jag skickade till klassmappen. Det är bäst för dem att de svarat ...... Annars är det kass! Nej, snart kommer Jonas.. Och bilder kommer, det kommer ..!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0