Ojdå!

Kollade ju statistiken, vad synd om de som varit inne för att läsa .. Så har jag varit dålig på uppdatering :(. Flåt?

Nu ska jag ta heeeeeela helgen iallafall! :D
Fredag: Hade först prov och sedan skolfoto. Provet måste ha varit minst ett VG iallafall, annars ska jag ta ett snack med Zaid över pednet helt ärligt. Skolfotot blev väl bra (hoppas jag?) Med mina eksem blev det inte ens mascara så jag är la Natrurele söt på det sista skolfotot i historien. CUTE! Dock var jag knappt röd så det är ju något bra :D. Ska slänga upp några bilder innan och under fotograferingen!

Sen efter min korta skoldag, så gick jag och Sara i stan, i flera timmar, men det är äg! Blev ingen tösa-kväll som det var planerat, så jag och Sara drog in till EH och hade mys. Sen gick vi lite till i stan och därefter kom Mini och hennes pappa och hämtade upp oss. Sen åkte vi til Sara :). Så där var vi heeela kvällen och bara hade trevligt ;*. Lite efter tolv var jag hemma (blev körd av Mini och hennes pappa ^^). Sen kollade jag lite tv och så, sen vid halv två kom älskling och väckte mig, fast jag skulle inte ha somnat, sen somnade vi tsm iallafall..

De gravida mammorna Sandra och Cicci :D      Klassfoto, eller ja, med in kamera :D Jag sitter i mitten längst till höger!    Kan väl köra en     Sofie och Malin :D Gillar Malins skylt vi gjorde ;D   

Sara gjorde något med en chokladbt hon hade i munnen sen fic hon värsta skratt-attacken och dreglade på hela henne typ ;*                Sen började Sara och Mini hångla eller något i sängen ...                Fick väl tillbaka på något muffat sätt?



Lördag: Vaknade vid nio som vanligt (har en spärr att jag inte kan sova längre..) Jag och älskling åt frukost sen körde vi till skogen och gick 3 km's rundan mysigt, och denna gången gick vi inte vilse, samt att denna rundan var mycket bättre! Körde vi till myrorna och vi hittade skjorta och slips til Jonas, naaaajs! Sen körde vi hem till mig, så tvättades den. Jag hoppade in i duschen och Jonas körde hem. Sen när jag duschat så fixade mamma och jag mitt hår, med spolar! Jises! :D Haha, men så trevligt vi fick lite tid för oss också. Sen fönade vi och tog ut det.. Jikes vilket hår jag fick! Men det  var coolt, när jag var färdig kom Jonas och fixade sitt sista också.. Sen körde vi till Nyman's och sen till Jessica och sista till Jonas där vi blev hämtade av min pappa som körde oss in till Angelica. En mycket trevlig kväll, synd att jag var så fruktansvärt trött! Men vid halv tre tog vi taxi hem alla oxie ungdommar och det var himla skönt att komma hem så snabbt. Kunde knappt komma in/ur bilen för kjolen var så snäv, det var ju en guldig skinn-penn kjol! :D Somnade snabbt ...

Fixade med spolar och för att inte alla skulle trilla av så fick jag något runtom.. Härligt!                Fick härligaste frillan, Jag och älskling färdiga för avfärd iallafall. Jo i mamma och pappas rum som håller på att bli fixat .. Haha! Hetingar, ellerhur? Suddig bild, Iknow.              Alla kill kusiner utom Mojje ! :D   André, Danne, Alle och Älskling



Idag.. vaknade vi tio av klockan. Det var förjävligt och jag var svinigt trött. Sen åt vi frukost, och jag blev hemkörd när killarna skulle spela match. Tur att jag inte såg den, för dom förlorade med 3-7, men det är tyvärr fakta att Oxie suger!
Så hemma hjälpte jag till uppe i mamma och pappas rum med att ta bort gammal tapet :). Sen såg jag och Fifi en film nere på tv'n. Mysigt, även om hon tjatade att jag skulle berätta vad dom sa. Sen ringde Jonas när matchen var slut och jag berättade att jag var av med min kamera. Så vi åkte till Angelica och Michelle där den var, så pratade vi lite, sen körde vi och handlade chinabox till älskling.

Hem till honom och myste ner oss i sängen med PrisonBreak, men jag somnade mitt i och sov i tre timmar! Så jag var mäkta trött. Vaknade sju och bråkade med mamma över telefon... Sen var det Gossip girl och i reklamen ringde jag Sara och för min del blev reklamen ca 30 min lång ;P. Sen körde vi hem till mig och såg ensam mamma söker, samt att jag förhörde älskling lite på hans prov. Sen efter  EMS så snackade vi lite sen körde han hem :(. Och nu sitter jag här och  fyller i hela helgen!

Trevligt nog har jag inte någon shit-det-är-söndag-och-imorgon-är-det-en-jobbig-skolvecka ångest för jag har praktik nu i SJU veckor, fyra innan lovet och tre efter! Kommer vara på Lindex på Gustav hela dagen från 9.00 till 18.00! Så kom in och säg hej vettja! Men imorgon börjar jag 10. Klart att jag är lite nervig, men mest är jag nog över att jag har lite svårt för namn, speciellt när det är många man ska ha koll på! Det var väl 12-16 st som jobbade där sa hon.. Men annars ska det nog gå bra, jag har ju inte svårt för att umgås med nytt folk, det anser jag inte själv iallafall! :). Nej nu ska jag leta reda på bilderna till de olika dagarna..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0