Nej, jag är fan ta mig världens BÄSTA flickvän!

Ohyes I am! Och nu tänker jag vara på bättre humör, I promiiiiiiiiise.. Så jag tänkte berätta vad jag gjort idag!

Hade expo första lektionen, där klyddade jag bara med min text (A). Men tillslut fick jag ut texten på ett papper, från en skrivare! Dock fastnade pappert två gånger tills Johan kom och sa att jag skulle ha tunnare papper, för jag hade typ kartong. Gosh! Sen hade vi Psykologi, vilket betydde prov. Det var två olika prov som vi fick "välja" mellan (ta ett i högen alltså). Det gick bra, blir iallafall ett G, annars är något väldigt galet. Dock förstår jag inte varför jag ville vara så duktig och komma på ett eget förslag i frågan vad en Illusion var. Haha, där klyddade jag till det rejält, och fattar han vad jag menar så är vi grymma båda två! När man gjort provet så fick man gå. Så vid ett typ, tog jag bussen hem och var hemma vid två.

Åt penne pasta ála Vivi, mums och sen körde jag, mamma och Jonas till Ilva och kollade, men där var inget spec.. Så vi åkte och handlade mat B). Sen blev vi avsläppta hos Jonas, där var det lasagn, men det skippade jag, så jag åt lite sallad.

Sen var det tänkt att vi skulle gå på bio, när vi kom fram till stan och hittat parkeringsplats, hade inte Jonas fått med sig kortet som Chrille sagt vi kunde använda och vår skrammel räckte inte. Sen körde vi till en annan parkering, där vi väntade aslänge. Och när klockan var 17.50 gick våra biljetter och klockan var typ 17.48, så jag gav upp hoppet och sen blev Jonas skitsur och körde helt galet hem, inte bra. Sen släppte han av mig i rondellen och jag sms'ade att ingen visste ifall han körde ihjäl sig (med tanke på hur han körde!) för de trodde vi var på bio. Sen fick jag ett lååååångt sms innehållande fyra sms om att det alltid skiter sig. Han avslutade med att han älskade mig.

När man får såhär jävla mycket att plugga på inför ett prov och nästa vecka går jag ut på en 7 veckors APU period med tider som 9.00-18.00 inte undra på att jag mår dåligt. Och inte känner för att hitta på något! Så nej, vi surade eller något på varsitt håll. Sen ringde jag honom och vi satt väl rätt tysta i 45 minuter. Sen la vi på och bestämde att vi skulle höras imorgon när jag slutat.

Jag ringde Sandra och beklagade mig över allt till det fucking provet, och hon klagade också, så satt vi där och klagade, hur länge som helst :D! Sen gick jag ner, såg slutet av finalen på topmodell SÅ KUL ATT HON VANN! :) Så började jag leta kläder, för vi ska ju på 80 talsfest i helgen hos Jonas kusin, asball! Mamma hjälpte mig leta fram en fräsig aprikos färgad skjorta jag ska ha, kanske till och med imorgon ! :) Får se vilket humör jag är på imorgon, om jag orkar bära så pass färgglatt!

Så nu sitter jag här och peppar, för imorgon ska jag och älskling till myrorna, tänka sig att det t.o.m. var hans förslag? Fast på morgonen, innan skolan ska jag se om jag kan gå in till mormor och se vad hon har i smyckesväg, ska faktist bli jättekul! Jo, ska kolla om hon har glasögon också, ball med en mormor som har ALLT!

Men jag måste ju erkänna, att jag har inte pluggat ett dugg, inte bra! Men det är så jävla svårt! Men imorgon på expon ska jag skriva texten iallafall, sen när jag ska plugga till provet, det är ett annat problem. Men nu ska jag läsa blooooooggar och sånt. Förresten, berättade jag att jag fått ett hemligt yrke? Så nu ska jag spaaaana! Haha. Förresten, checka bilden..
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0