Love is gone?

Det finns en kärlek, eller nej, två tre olika sorters kärlekar som legat mig nära hjärtat denna helgen. Sömn, vänner och familjen.

I fredags jobbade jag (skrev jag ens i fredags?) när jag kom hem på kvällen, fixade jag mig och sedan fick jag skjuss av Jonas hem till Sara, där Sara och Mini satt, väldigt glada och de berättade som vanligt massor av sjuka saker :D. VIlket är trevligt ^^. Där såg vi Idol och sen tog vi bussen/gick till Max, där det var fest. Vilket var mycket trevligt. Men alla som varit riktigt trötta, vet hur det är att festa då, och man är inte pepp :(. Lite innan ett blev jag iallafall hämtad, utan att hunnit säga hejdå till folket :/ Tyvärr.

Lördagen (igår för er som lider av alzheimers) vaknade jag och älskling sent. Gick upp och åt frukost, sen gick vi och la oss igen och sov ett bra tag. Blev hämtade av mina föräldrar sen duschade jag och fixade mig, vid kanske två, hörde Jonas föräldrar av sig och de skulle till mobilia, så vi joinade. Sen efter vi gått där (jag handlade inget! Kanske är det ångesten över de tusen kronorna jag spenerat så vilt?) åkte vi hem till Jonas dit Micke och Helene Nyman skulle komma :). Så när de kommit och de skulle äta så precis när vi skulle köra hem till Nymans för att träffa Alle, Jessica, André och Sofia fick jag ett sms om att det var tacos hemma. Tyckte synd om mamma gjorde eget "kött" till mig, så jag krävde skjuss hem. Åt snabbt som jag och Jonas kommit överrens om, eftersom alla andra skulle iväg och handla mat. Vilket  jag också ville. Men nej, jag blev glömd ? >< Och fick helt enkelt sitta snällt och se glad ut, men så är inte jag. Så jag fick ett fint damp på Jonas, men sen la det sig.

Väl hemma hos Nymans kom Mojje också med :). Så kom jag på iden (jo för någon HOST, var ju hunrig) att vi skulle handla morötter och dippa, så det var min nyfunna vän genom kvällen som spenderas tsm med singstar och vi hade alla lugnt och trevligt! Vid halv ett körde vi hem och på vägen släppte vi av Alle och Jessica. Sen hemma somnade vi gott...

Imorse, vaknade vi, eller jag, av att jag var RÄTT hunrig, åt inte spec mycket dagen innan ju. Så det blev frukost rätt snabbt. Sen klädde vi på oss och jag blev ramad hem på Mojjes cykel av J och så tog Mojje J cykel :). Hemma hos mig, tog jag min egen cykel B). Sen cyklade vi sött ner till hallen där Alle spelade match och han hade en fin publik av oss alla.. Sen när den var slut var det dax för älsklings match och typ mitt i den sms'ade Sara och frågade vart jag var, (då hade hon ringt mig hem den sötsaken..) så jag cyklade hem och ringde henne, sen var vi lite flitiga och fixade med vår MUP till PA. Men dock blev vi inte helt färdiga, för vi orkade helt enkelt inte. Så sen såg jag DH och somnade en kvart efter det, mycket skönt. Nu kom älskling och står bakom och väntar så vi kan köra och tvätta bilen, för snart är det Gossip girl, vilket jag inte vill missa, så bilderna från fredags, kommer senare..
Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0