Lov?

Det händer för mycket för att man kan kalla detta ledig. Haha!
Tar en snabb rep. av de gågna dagarna!
Lördag: Kommer inte ihåg vad som hände på dagen, men på kvällen hade vi gäster, :).
Söndag: Kommer inte ihåg dagen, men träffade Mås & Gummsi och bara snackade tills klockan blev halv två! Fast vi hade trevligt <3.
Måndag: Körde till ystad, alltså jag körde. Mitt i feteregnet, sen gick vi på kina restaurangen, och sist handlade vi med oss massor av kakor hem.. Även om jag skulle börja mitt nyttiga denna veckan? Hell no. Det funkar inte..
Tisdag: Träffade Sara, Mini och Malin i stan (Sandra skulle iväg sa Sara? :/). Jag handlade en kjol och paket till Mini :). Samt vax, och på kvällen vaxade jag mina ben!!!!! Det är andra gången i mit liv, fast detta var varm vax, och det var faktist bättre :). Åkte hem och på tåget mötte jag och Malin ett fyllo som vi trodde skulle hoppa av med oss på tåget, han var lite läskig..
Onsdag: Varit på Jägersro och fixat lite saker nu på dagen, samt dricka :). Hittade även ett stort leende som Mini ville att jag skulle ta med! ^^. Och nu om en halvtimme sitter jag i tandläkarstolen för att bli undersökt, kostar det något? :S

Sen ska jag hem och fiiiixa mig :D.
Smack !

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läste sandras blogg att hon skulle iväg, och de sa jag ju till dig när vi väl träffades...

2008-10-29 @ 16:19:06
Postat av: Sandra

jag skulle inte iväg..till pappa, men det är inte så att jag ska iväg när jag ska hem till mina föräldrar.

2008-10-31 @ 12:13:15
URL: http://www.forsbergsandra.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0