Idag var det nära att det small!

Eller något. Idag är jag också rätt trött. Körde ju brädgympan igår, så härligt! Ingen speciell värk idag faktist.. Dudå Sara? Igår gick jag bara strax över tio tusen.. Men det mätte jag upp med idag, 18 700! Det är verkligen helt sinnes! Så sjukt att om jag går under 15' blir jag besviken på mig själv och på de uppgifter jag fått på jobb. Men hade verkligen ONT i fötterna när jag stod och väntade på bussen hem till älskling nu ikväll.

Har mest fått vika kläder idag... Fick dock göra ett bord :D. Sen kom det två andra BK's från burlöv och mobilia tror jag det var, så hjälpte alla till. Fint! Annars har jag väl varit en allt-i-allo idag, och jag pratade med Maria, woho! Nej har faktist varit en trevlig dag, och idag åt jag och Fadilla tsm igen :). Imorgon äter jag paaaaj, för det har min gulliga mamma gjort, endast till mig! Hon gjorde ena halvan med kalkon och andra utan, fallifall ;). Så det blir riktig mumma! <3

Väl hemma hos Jonas gjorde vi inget vettigare ön luktade på mina för en gångsskull illa-luktande fötter. Så nu vet ni det :). Körde vår lilla raggarrunda, Mojje följde med, så när vi kom till stortorget såg vi att det var smygpremiär på Max (hamburgerkedjan) så jag köpte varsin milkshake till mig och Mojje. På vägen hem var Jonas inte speciellt uppmärksam över en tjej som gick över ett övergångsställ. Och han såg inte att bilen framför bromsade rätt rejält. Vilket resulterade att vi nästan satt i baksätet på bilen framför. BIlen bakom oss, den körde över på motsatt sida av vägen, det kunde gått riktigt illa! Trodde inte jag var tvungen att tjata på Jonas om vartenda jävel som ska över ett övergångsställe. Men tydligen så måste jag ju det, för när jag skrek till, DÅ reagerade Jonas på att bilen stod tvärstopp och vi kom i typ 40 km/h. Well well, vi lever och inte en skråma :).

Väl hemma hos mig har vi tagit det lugnt i typ en halvtimme, sen körde Jonas vilket inte gör mig något, för jag var tvungen att plocka undan lite... Nej, jag hör hur sängen kallar .. "viiiiiiiviiiiiii" haha, sjukt, men sant! Jo, har även fått två mejl om jackorna som ligger uppe på blocket, trevligt! Så dem har jag svarat på nu ikväll, mumma om jag iallafall fått iväg pälsen. Ofta när jag vaknar tror jag att det står en människa där och stirrar på mig, vilket är mindre mysigt.

Åhja, nu när jag ändå är duktig och berättar massa bra saker. Det är verkligen tråkigt att det var så längesedan jag träffade någon, så nu på lovet tänker jag utnyttja. Börjar på måndag ... Nej, ...!
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0