I was blessed because I was, loved by you..

Idag har dagen gått riktigt fort! Även om jag typ stått med strumpor hela dagen! Haha! Att det finns så mycket att tänka på när man hänger strumpor? Trevligt är det iallafall, :). Idag har jag lyckats (?) gå ca 16 500 steg. Och jag har ändå stått rätt mycket stilla. Så det är väl hyffsat. På min rast, gick jag till pressbyrån och lyckades handla några godisbitar för exakt 10:-. Ibland är jag så pro. Iallafall, slutade senare än tänkt idag, 18.20 typ! Haha, så jag var hemma lite över sju, vi körde och handlade grillad kyckling till mig och var hemma åtta. Då var det ungefär åtta timmar sedan jag åt, lunch. Så nu har jag ätit och försökt få tag på Sara utan resultat, var är du sötnöt?

Så nu sitter jag här , och tråkar. Tänker på allt jag borde göra. Städa mitt rum, damsuga, damtorka, bädda rent, duscha så jag slipper det imorgonbitti, hänga in kläder i garderoben, stryka kläder, fixa lunch till imorgon och sist SOVA. Galet! Man känner sig som världens tråkigaste person och inte orkar något när man kommer hem.

Nej, nu ska jag sluta sitta här och fixa det jag kan ikväll, sen ska jag gå och lägga mig tidigare ikväll, om jag kan dvs..
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0