I väntan på vaddå ?

Åh, vad TImbuk. är härlig. Får bli lite av honom imorgon på bussen påväg till jobb. Ja det har helt enkelt blivit jobb istället för praktik, för det låter så B-igt.

Idag har jag fått lite fria händer på vissa håll i butiken. Även hjälpt Jane och Jenny med att välja ut var det ska vara skyltar och vad som ska stå på. Kul! Så nu kan jag lite mer ... Sen har jag ja, somsagt. Fixat i butiken. Och mitt i allt vikande jag höllt på med så stod Sara där mitt i allt "Heeeej Vivi ^^" haha, så då visade det sig att klockan var nära fyra. Självklart kommer det en kund som ber om hjälp som inte har ett endaste eget tycke. Rätt drygt, så jag gick över några minuter och sen gick vi. :) Tog bussen till SKOLAN för Sara skulle prata med Johan om att hon inte alls tycker om sin praktik, plutten :(. Men han var sjuuuk..... Så vi åkte hem till Sara där vi gjorde pannkakor och idag var jag verkligen inte pannkaks Vivi. Mina blev helt förstöda, men dem var goda ändå. Sen körde vi (brom,brom) till Ön, för vår älskade brädgympa!

När det var slut (och man själv var slut) kom min kära mamma och hämtade oss. Släppte av Sara och sen hem, väl hemma satt mamma och fifi och målade vidare på typ tavlor de köpt idag. Skönt och avslappnande! Så jag hakade, tills mammas tavla var färdig, Jonas kom, så duschade vi. För han hade "glömt" att ta med schampo (han tränade bandy typ samtidigt som oss). Tss, han ville bara duscha ;). Sen smörjde jag in mig helt härligt, Jonas körde hem och här hamnade jag! Men nu ska jag avrunda och sooova. Juste, sov riktigt gott inatt, förutom att jag vaknar av att jag är jätte kissig? Har nästan aldrig vaknat av det förr... Och ja, min älskade astma besöker mig på nätterna. Jag vaknar av att jag piper i hela halsen, en del jobbigt ja. ;P
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0